V zrak spusti le 51 gramov ogljikovega dioksida na 100 kilometrov. Foto:
V zrak spusti le 51 gramov ogljikovega dioksida na 100 kilometrov. Foto:

Avtomobil je zasnovan na tehnološki platformi General Motorsa, theta, ki naj bi kmalu prišla na tržišče s skoraj nespremenjeno zunanjo podobo.

Z novim modelom se Švedi niso izneverili tradiciji, saj je maska v slogu prenovljenega modela 9-3. Iz tega modela je tudi Saabov stalni štirikolesni pogon XWD (cross-wheel-drive). 9-4X se ponaša še z visokobočno linijo, bolj izraženimi blatniki in panoramskim oknom, skozi katerega lahko gledajo štirje potniki. Detroitski debitant stoji na 21-palčnih platiščih s pnevmatikami z merami 245/55.

Z bencinom ali bioetanolom
Pod pokrovom 9-4X nosi dvolitrski turboagregat z maksimalnim polnilnim tlakom 1,2 bara, ki lahko deluje ali na visokooktanski bioetanol E85 (5 odstotkov etanola in 15 odstotkov bencina) ali na navaden bencin. V prvem primeru motor lahko proizvede 300 KM pri 5.400 vrtljajih v minuti in 400 Nm navora. Ta je na voljo v razponu med 2.600 in 5.100 vrtljaji. Če motor poganja bencin, ta proizvede 245 KM pri 5.300 vrtljajih in 353 Nm navora v območju od 2500 do 5250 vrtljajev. To je dovolj za končno hitrost pri 235 km/h in za pospešek osmih sekund do 100 km/h.

Poraba bencina naj bi bila okoli 10,5 litra na 100 kilometrov, v zrak pa na naj bi spustil 51 gramov ogljikovega dioksida na 100 kilometrov.