Toyota s športno in celo mišičasto oblikovanim yarisom močno računa tudi na mlajše kupce, pa tudi kupce, ki ciljajo na dobre vozne lastnosti in pametno zasnovan prostor v kabini.
Majhen, a hkrati prostoren
Na prvi vožnji smo se prepričali o "brihtni" kabini. Miha Merljak, urednik Avtomobilnosti, ki je preizkusil avto v okolici Bruslja, je zapisal – če je bilo nekoč vse usmerjeno v to, da kupci dobijo kar največ praktičnosti, pa se kljub ohranjanju tako imenovane filozofije "big small" racionalnost umika čustvom. Ta so namreč v tem velikostnem razredu daleč najpomembnejši nakupni dejavnik. In to se ne kaže samo v tem, da je yaris čustveno oblikovan, ampak tudi v tem, da zagotavlja veselje pri vožnji. Z drugimi besedami, po novem yaris ni več prostornež za štiri, ampak je vse ukrojeno po željah voznika.
Zdaj tudi za dinamične voznike
In prvi vtis je izredno pozitiven, avto je postal bolj odziven, Toyota pa je v veliki meri tudi vsaj popravila, če že ne do konca odpravila, kar so očitali njenim hibridom. Novi trivaljni motor so namreč z elektromotorjem povezali tako, da vozniki kompetenc japonskih inženirjev ne zaznamo le na bencinskem servisu, ampak tudi med vožnjo. Uporabili pa so tudi prijeme, ki za ta velikostni razred niso običajni.
Več boste izvedeli v video prispevku. O novem yarisu pa na tem mestu le še toliko, da v Slovenijo prihaja že takoj ob začetku prodaje oktobra 2020.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje