Luca de Meo meni, da obstaja industrijska utemeljitev za ločevanje dveh pogonskih sklopov, električnih vozil in vozil z motorji na notranje zgorevanje, zato bi lahko naredili ločnico tudi znotraj podjetja.
Renault in drugi proizvajalci avtomobilov – vključno s Fordom, Geelyjem in Mahindro – tehtajo odcepitve svojih dejavnosti, povezanih z električnimi vozili, da bi pritegnili kapital, ki je Teslo pripeljal do neverjetne, rekordne vrednosti med proizvajalci avtomobilov. S tem nameravajo pridobiti dodaten kapital za razvoj novih tehnologij in lažje obvladovanje verjetnega konca prodaje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem v naslednjih nekaj desetletjih.
Drugi – predvsem Stellantis, Volkswagen in Daimler – pa so povedali, da nameravajo upravljati prehod na elektrifikacijo z isto poslovno strukturo.
Motorji z notranjim izgorevanjem še vedno pomembni
De Meo je dejal, da Renault razmišlja o ločenem seznamu svojih dejavnosti EV, medtem ko bo s partnerjem še naprej vodil proizvodnjo vozil z motorji z notranjim zgorevanjem.
"EV vidimo kot rastoči posel, ICE [motorje z notranjim zgorevanjem] pa kot stabilen generator denarja," je de Meo dejal na konferenci Financial Times Future of the Car.
Renault svoje dejavnosti z električnimi vozili osredotoča na skupino tovarn v severni Franciji, vključno z gigatovarno in "ekosistemom" dobaviteljev in partnerjev. Hkrati ima večina proizvodnje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem v državah z nižjimi stroški, kot so Romunija, Maroko, Slovenija, Španija in Turčija.
"Obstaja industrijska potreba po ločevanju obeh ekip, ker se ukvarjata z različnimi športi," je dejal. Ločen posel se lahko zgodi, "ko bomo pripravljeni trgom in vlagateljem dokazati, da je to smiselno," je še dodal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje