![DS 3 crossback je ravno prav drugačen, da na cesti izstopa in da ljudje pogledajo za njim. Prav to pa je tudi glavni cilj takšne znamke in njenega produkta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost DS 3 crossback je ravno prav drugačen, da na cesti izstopa in da ljudje pogledajo za njim. Prav to pa je tudi glavni cilj takšne znamke in njenega produkta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2021/03/13/65871718.jpg)
DS z modelom DS 3 crossback nastopa v najbolj prodajanem avtomobilskem razredu. Francozi se zavedajo, da kupci avtomobile kupujejo z očmi, in ne samo z vozniškim znanjem.
Modni francoz zato izstopa na prvi pogled, saj gre za zelo všečen izdelek, je pa z nekoliko privzdignjenim podvozjem izgubil nekaj športne ostrine.
Kot v francoskem butiku
Vzporednice z visoko modo lahko iščemo tudi v kabini. Bodisi z izbiro materialov ali vzorcev. Sedi se dobro, volan lepo sede v roki, tudi stikala na sredinski armaturni so velika in lepo dosegljiva. To tudi morajo biti, saj so tu tudi stikala za odpiranje oken, kar bo večini voznikov čudno, a v DS-u se bo lastnik tega manevra hitro privadil.
![Glede na to, da se premijski avto ne kupuje zaradi ugodne cene, tudi poraba goriva marsikomu ni najpomembnejša. V DS 3 crossback ni najnižja, a tudi zato ne, ker avto brez težav ponudi dinamično vožnjo, najbolj pa navduši z udobno vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost Glede na to, da se premijski avto ne kupuje zaradi ugodne cene, tudi poraba goriva marsikomu ni najpomembnejša. V DS 3 crossback ni najnižja, a tudi zato ne, ker avto brez težav ponudi dinamično vožnjo, najbolj pa navduši z udobno vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2021/03/13/65871719.jpg)
Tudi velik 10,3-palčni zaslon se lepo zlije z notranjostjo, čeprav njegova velikost obljublja več, kot v resnici da. Ne glede na nastavitev sta namreč ob strani vedno izpisani temperaturi v vozilu, zato pa je prikazovalni zaslon bistveno manjši.
![Kabina je digitalizirana, izstopajo pa vgrajeni materiali, ki so prijetni na otip in oko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost Kabina je digitalizirana, izstopajo pa vgrajeni materiali, ki so prijetni na otip in oko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2021/03/13/65871726.jpg)
Trivaljni turbo ponudi 115 kilovatov moči
Bencinski 1,2-litrski trivaljni turbomotor z največjo močjo 115 kilovatov (155 KM) se dobro spopada z 1,3 tone mase. Z mesta do 100 km/h je tako testni avto pospešil v malenkost več kot osmih sekundah, največja hitrost pa je spodobnih 208 kilometrov na uro.
K dinamičnim občutkom veliko pripomore tudi hiter osemstopenjski samodejni menjalnik.
Več o naši izkušnji z DS 3 crossbackom pa v videoprispevku Avtomobilnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje