Čehoslovaški predsednik Tomáš Garrigue Masaryk je tako simbolično dobil prvi izdelek domače avtomobilske industrije z novim znakom, ki se je v posodobljeni obliki ohranil do danes. Izdelovalec iz Pilsna je sicer že leta 1924 pridobil licenco za izdelovanje prestižnih avtomobilov španske znamke Hispano-Suiza, vendar so se še pred začetkom proizvodnje združili s podjetjem Laurin & Klement, ki je prvi lasten avtomobil voiturette A izdelalo že leta 1905.
Vsak primerek prestižne škode hispano suiza 25/100 je bil izdelan za znanega kupca na podlagi njegovih specifičnih zahtev, kar pomeni, da nista bila povsem enaka niti dva avtomobila, ki so jih v treh letih izdelali le sto. Kar 2.700 kilogramov težak luksuzni avtomobil je zmogel hitrosti do približno 140 kilometrov na uro, bil pa je med najdražjimi na trgu.
Da so bili mojstri trženja spretni že ob rojstvu prvih avtomobilov, pa dokazuje opis v reklamnem gradivu, v katerem so zapisali: »Škoda hispano suiza je luksuzni avtomobil, ki ga je zasnoval briljantni inženir, ki je pustil svoj pečat na najmanjših podrobnosti, izdelan pa je izredno skrbno in iz najboljših materialov.« Brez dvoma opis, ki se ga ne bi sramovali niti današnji mojstri marketinških pristopov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje