Škoda je v Pragi razkrila tretjo generacijo svojega največjega modela superb. Javnosti bo prvič na ogled na avtomobilskem salonu v Ženevi. K nam prihaja na začetku poletja.
Škoda je do danes prodala že več kot 700.000 superbov. Škodin direktor Dr. Winfried Vahland si obeta, da bi tretji superb to številko lahko dosegel sam.
Novinec si platformo deli z zdajšnjo generacijo Volkswagnovega passata. Tako kot do zdaj bo na voljo v limuzinski in karavanski različici (supercombi), ki jo bodo predstavili septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Več prostora za noge in prtljago
Tretji superb meri v dolžino 486 centimetrov, medosno razdaljo so povečali za 80 milimetrov, na 2,84 metra, v primerjavi s sedanjim modelom je širši za 50 milimetrov. Prostornina prtljažnika meri 625 litrov ali 30 litrov več kot pri drugi generaciji modela, s podrtimi sedeži v drugi vrsti pa 1760 litrov.
Pri Škodi izpostavljajo ugoden koeificient zračnega upora, in sicer 0,26. Maso so v primerjavi z drugo generacijo modela znižali za 75 kilogramov, pogonski agregati v povprečju porabijo liter manj goriva.
Tudi uravnavanje podvozja
Motorna paleta bo podobna passatovi. Za zdaj se omenjajo bencinski motorji (1.4 TSI, 1.8 TSI in 2.0 TSI, z razponom moči od 92 kilovatov do 206 kilovatov) in dizelski agregati (1.6 TDI in 2.0 TDI z razponom moči od 88 kilovatov do 140 kilovatov). Različica 1.6 TDI greenline naj bi po zagotovilih tovarne v povprečju porabila 3,7 litra plinskega olja na 100 kilometrov poti, v zrak pa izpustila 95 gramov CO2 na kilometer. Pri Škodi s seznama želja niso črtali niti možnosti priključnega hibrida.
V ponudbi bo tudi različica s pogonom na vsa štiri kolesa in DSG-dvosklopčni samodejni menjalnik. Med asistenčnimi varnostnimi sistemi izpostavljamo parkirnega pomočnika, radarski tempomat (ACC), pomoč pri prometnih zastojih (traffic jam assist) ... Dobil je tudi polne LED-žaromete, ki bodo doplačljivi, pri podjetju pravijo, da še noben njihov model ni ponudil toliko preprostih pametnih ("simply clever") uporabnih rešitev. Superb bo prvi Škodin model z inteligentnim sistemom za dinamično uravnavanje podvozja (DCC), ki za prilagajanje cestišču in vozni situaciji skrbi z električno nastavljivim blaženjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje