Ligier je imel v lasti uspešno moštvo formule 1, hkrati pa je bil tudi avtocestni graditeljski magnat in zaupnik francoskega predsednika Françoisa Mitteranda. Spotoma je maloserijsko izdeloval tudi majhne avtomobilčke, ki so bili pretežno namenjeni gibalno omejenim, dokler ni leta 1980 z modelom ligier JS4 doživel prodora na nekoliko širši trg.
Avtomobilček je zasnoval Ligierjev sin Philippe, ki je traktorski podobno kabino izdelal iz jekla namesto tedaj že široko uporabljane plastike, zato je bila popolnoma samonosna s posamičnimi obesami vseh štirih koles. Za pogon je skrbel 2,35-kilovatni 49,9-kubični enovaljni motor s samodejnim menjalnikom.
Ligier JS4 z največjo hitrostjo 45 kilometrov na uro seveda ni navdušil ljubiteljskih dirkačev, zato pa ga je lahko brez vozniškega izpita in brez registracije v Franciji vozil kdor koli, ki je dopolnil 14 let starosti.
Glavnino kupcev je ligier JS4 zato pritegnil med upokojenci, ki jim je olajšal vsakdanje opravke, prav tako pa tudi veliko mladih voznikov, ki niso marali mopedov ali skuterjev. Mladim je bil všeč tudi zaradi nenavadne oblike z velikim vetrobranskim steklom, širokimi gumami, štirimi žarometi ter motno črnimi blatniki in odbijači.
Leta 1981 so jih prodali kar 6941, k čemur je pripomogla tudi povezava z moštvom formule 1.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje