Urbani pickup meri v dolžino le 3.547 milimetrov, širok je 1.506 in visok 1.701 milimeter. Kompaktne mere so seveda močno v nasprotju s predstavami številnih Američanov o tem, kakšni naj bi bili poltovornjaki, ki so na trgu v ZDA še vedno zelo iskano blago. Pri Smartu pa poudarjajo, da je prototip nastal na podlagi razmišljanja, kako bi predvsem mlajši populaciji, pa tudi mladim po srcu, ponudili privlačno prevozno sredstvo, namenjeno predvsem za uporabo v velemestih.
Prototip poltovornjaka, ki ima dva sedeža in na zadku prostor za dve kolesi, pa ni le poigravanje z idejo, kakšna naj bi bila osebna prevozna sredstva, ampak tudi razmišljanje v smeri projektov zagotavljanja mobilnosti v prihodnosti. Smart je že pred časom začel uvajati ideje car2go, kar poenostavljeno pomeni kratkočasovno najemanje vozil za prevoze od ene do druge lokacije v mestih. Princip je zelo podoben izposoji mestnih koles, s prototipom, ki ga bodo predstavili v Detroitu, pa so dejansko združili oba principa.
Prebivalci urbanih središč, ki za prevoze uporabljajo kolesa, bi lahko z izposojenim pickupom udobneje premagali daljše razdalje in svoje osnovno prevozno sredstvo naložili na zadek. Če imajo kolo z električnim pogonom, pa bi mu lahko med vožnjo s prav tako električnim urbanim pickupom še napolnili baterije, saj sta na zadku dve vtičnici za polnjenje. Avtomobilček poganja elektromotor z močjo 55 kilovatov, kar je dovolj za doseganje hitrosti do 120 km/h, baterija pa ima zmogljivost 17,6 kWh.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje