Austral bo z novostmi, ki jih prinaša, popestritev v razredu srednje velikih križancev. Foto: Renault
Austral bo z novostmi, ki jih prinaša, popestritev v razredu srednje velikih križancev. Foto: Renault

Novi Renaultov športni terenec je austral. V Avtomobilnosti smo se pogovarjali s produktnim vodjo in vodjo oblikovanja za model austral, ki je opremljen z motorji z notranjim zgorevanjem, predstavlja pa tudi nov koncept zunanje oblike in kabine.

Kupci australa ne bodo imeli na izbiro dizelskega motorja, bodo pa lahko izbirali med tremi hibridno-bencinskimi motorji. Osnovni bo 1,2-litrski trivaljnik, ki bo ponujal 96 kW, druga izbira bo 1,3-litrski štirivaljnik, ki ga bo mogoče izbrati s 103 ali 117 kW, najmočnejši pa bo klasični hibridni motor, ki bo ponujal 147 kw oziroma okroglih 200 konj.

V kabini je prostoren, ima veliko odlagalnih površin, prostor za potnike je zelo prilagodljiv. Foto: Renault
V kabini je prostoren, ima veliko odlagalnih površin, prostor za potnike je zelo prilagodljiv. Foto: Renault

Zahteva po klasičnih agregatih tudi v prihodnje

Produktni vodja Renault Matthieu Galipeau nam je razložil, da se niso odločili za 100-odsotno električno tehnologijo, saj je še vedno veliko zanimanja po klasičnih motorjih. "Celotna paletna bencinskih motorjev pri australu je elektrificirana. Ni električna, imamo pa elektrifikacijo vseh naših motorjev. Zavedamo se, da je evropski trg usmerjen proti polno električnim avtomobilom, električnim avtomobilom na baterije. Vendar ne povsod. Močno verjamemo, da bodo v naslednjih nekaj letih stranke še vedno veliko povpraševale po tradicionalnih motorjih. Imamo torej blage hibridne motorje z 12 voltnimi, 48 voltnimi sistemi in tudi novo generacijo lastnih E-tech polno hibridnih motorjev. Gre za motor z baterijo, ki se napolni med vožnjo, tako da vam ni treba priklopiti vozila na električno vtičnico ali polnilnico."

Eden glavnih elementov je zaslon OpenR, ki zagotavlja enostavno uporabo kot pameten telefon. Foto: Renault
Eden glavnih elementov je zaslon OpenR, ki zagotavlja enostavno uporabo kot pameten telefon. Foto: Renault

Sogovornik pravi, da so motorji zelo učinkoviti, imajo nizke emisije CO2 in so za okoli 40 odstotkov bolj gospodarni z gorivom kot tradicionalni motorji.

Renault predstavlja nove oblikovne prijeme

Pri novem modelu nam je bolj kot motorna paleta v oči padla oblika. Austral prinaša povsem novo in predvsem nov oblikovalski jezik. Stephane Guarda, vodja projekta oblikovanja vozil, je za Avtomobilnost povedal: "Gre za t. i. 'čutno' tehnologijo, ki je mešanica preprostih linij, ukrivljenosti, pomešane z robovi in mišičastih linij. Žarometi in zadnje luči so na primer obdelani s 'kirurško' ostrimi robovi. Avto zaradi tega deluje zelo tehnološki."

V notranjosti austral prinaša rešitve, ki smo jih vajeni iz novega megana. Pri Renaultu so predstavili tudi nekaj novih tehničnih rešitev. Austral opremljen v najboljši različici s kar 32 varnostno-asistenčnimi sistemi.

Vabimo vas, da ga spoznate v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.