Danes zaradi pomanjkanja sestavnih delov kupci pogosto na svoj avto čakajo dolgo, tudi pol leta in več.
Na Škodin SUV kodiaq pa so Slovenci že ob predstavitvi leta 2017 čakali po pol leta in več. A takrat so tovarne delale dan in noč, povpraševanje je bilo tisto, ki je povzročilo čakanje.
Čeprav je danes vrh ponudbe Škode prevzel električni Škodin SUV enyaq, pa je kodiaq še vedno tudi statusni simbol. Rekli boste, da je narobe svet, da Škoda pač ne more biti premijska, a tudi v kodiaqu dobite veliko tega, kar je značilno za premijske avte, še posebej po prenovi.
Več tehnike in več udobja
Novi "škodiaq" ima zdaj drugačno masko. Bolj bahav je, med dodatki najdete matrično LED-tehnologijo, omisliti pa si ga je mogoče s platišči premera do 20 palcev. V kabini so novi sedeži, ki varujejo hrbtenico in so oblečeni v bolj prefinjene materiale, ponujajo tudi masažno funkcijo, grelnike in elektronsko nastavitev. Na voljo so celo sedeži iz recikliranega rastlinskega materiala.
Tudi kodiaq je dobil zdaj že "znameniti" dvokraki volan, poleg tega pa je na voljo tudi izboljšana ambientalna osvetlitev. Tudi avdiosistem je izboljšan in namesto osmih zvočnikov zdaj vključuje deset zvočnikov. Seveda je SUV postal zelo digitaliziran.
Podrobneje so nam ga na premieri predstavili Škodni inženirji, v Avtomobilnosti pa smo ga primerjali tudi s Škodnim električnim SUV-jem. Več v videoposnetku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje