
Eden od mejnikov, ki jih želi doseči elektromobilnost, je tisoč kilometrov dosega z enim polnjenjem, kar bi nedvomno prineslo razmah mobilnosti z ničelnimi emisijami.
Glavno vlogo pri doseganju tega cilja ima energijska gostota oziroma količina energije, ki nam jo uspe shraniti v določeno maso. Ob tem pri švicarskem podjetju Innolith navajajo, da jim je pri litij-ionskem akumulatorju uspelo doseči vrednost tisoč vatnih ur na kilogram. Ob tem je treba poudariti, da jim je to uspelo v laboratoriju in da takšnega akumulatorja niso še vgradili in preizkusili v avtomobilu.
Švicarji niso natančno razložili, kako takšna gostota pomeni tisoč kilometrov dosega, nedvomno pa je jasno, da je ta v praksi odvisen od številnih dejavnikov, kot so slog vožnje, učinkovitost oziroma aerodinamika vozila, zunanja temperatura, kotalni upor pnevmatik in podobno.

Toda pri Innolithu niso ostali pri teoriji, saj imajo že načrt za komercializacijo svojega izuma. Najprej bodo izvedli pilotski projekt v Nemčiji, nato bodo sklenili dogovore z avtomobilskimi proizvajalci in s specializiranimi proizvajalci baterij, proizvod pa bo prišel na trg čez tri do pet let.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje