Pri razvoju yarisa GR sta sodelovala Toyotin dirkalni oddelek Gazoo Racing, ki ga označuje kratica GR v imenu, in reliekipa Tomija Mäkinena, zato lahko od avtomobila pričakujemo precej športnosti.
Za pogon skrbi Toyotin novi 1,6-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 192 kilovatov in navorom 360 njutonmetrov, ki se prek ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki je optimiziran za visoke navore, prenašata na vsa štiri kolesa. Karoserija je izdelana iz lahkih materialov, med katerimi so aluminij za pokrov motorja in vsa tri vrata ter posebni polimer za streho, zato yaris GR tehta le 1280 kilogramov in se pohvali z zelo ugodnim razmerjem 4,9 kilograma mase na "konja" moči.
Moč motorja se odrazi tudi v silovitih zmogljivostih. Toyota yaris GR v vsega 5,5 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do elektronsko omejene največje hitrosti 230 kilometrov na uro.
Platforma je kombinacija yarisove serijske platforme GA-B spredaj in platforme GA-C zadaj. Poltogo zadnjo premo so nadomestili z večvodilno in vgradili novi štirikolesni pogon, ki so ga zasnovali tako, da optimalno prenaša moč motorja na vsa štiri kolesa, hkrati pa je preprost in lahek.
Pogon omogoča samodejne prenose moči v razmerjih med obema premama 100:1 do 1:100, z gumbom na armaturni plošči pa lahko razmerja nastavlja tudi voznik sam. V normalnem načinu osnovno razmerje med sprednjimi in zadnjimi kolesi znaša 60:40, v športnem načinu 30:70, v načinu za dirkališče pa 50:50. Visokim zmogljivostim so prilagojene tudi zavore s koluti premera 356 milimetrov spredaj. Streha je v primerjavi z običajnimi yarisi spuščena za 91 milimetrov, za dober položaj na cesti pa poskrbijo tudi aerodinamične izboljšave.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje