
Že več kot 20 let je toyota land cruiser avtomobilska legenda. Po prvih nekaj mesecih prodaje je jasno, da bo legenda tudi v prihodnje. Avtomobilski superzvezdnik. Tudi v Sloveniji so kupci ta avtomobil razgrabili. V prvem mesecu prodaje so kupci avtomobil, ki stane med 70 in 100 tisoč evri, kupili v 60 primerkih. Razlog je, da je land cruiser vrhunski avtomobil.
Vabljeni k ogledu celotnega testa iz oddaje Avtomobilnost.
2,8-litrski štirivaljni motor
Na cestah sem videl land cruiserje, ki niso bili umazani, imeli so čiste gume, brez sledov o blatu. Tudi zato so e pri Toyoti potrudili, da razvijejo bolj udoben in vsakdanje prijazen avtomobil. Je miren, lepo vodljiv, ubogljiv, z njim je enostavno shajati. Skoraj bi mu lahko rekli športni terenec (SUV). SUV ali pa pravi kleni terenec, to je tisto ključno vprašanje, ki smo se mu posvetili med preizkušanjem. V uradni statistiki prodaje ga uvrščajo med velike SUV-je. Ampak če mu rečemo SUV, je to kar malo žalitev. Res je udoben, ponuja vožnjo brez stresa, v ovinkih se ne nagiba, ampak ne želi biti udoben SUV. To vam bo znak pokazati na avtocesti pri 130 km/h. Tam spoznamo, da je to terenec.

Vsekakor pa voznik na vsakem metru ceste dobi sporočilo, da ima land cruiser zelo zmogljiv motor, ki mu je na običajnih cestah kar malo dolgčas. 2,8-litrski dizelski štirivaljni motor je bil prilagojen zato, da pokaže svoje dobre lastnosti predvsem na neki drugi podlagi.
V Avtomobilnosti smo zavili na teren. Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost v zgornjem videu, spodaj pa si lahko ogledate, kako nas je land cruiser po škotskih brezpotjih vozil skoraj samodejno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje