Konec poletja smo v Sloveniji dobili enega najsodobnejših objektov za šolanje avtomobilskih strokovnjakov. Izobraževalno središče Renault Nissan Adriatic je v Mirni Peči na Dolenjskem in velja za enega najsodobnejših in naprednejših tovrstnih centrov v Evropi.
Slovenski strokovnjaki so nam prav v tem središču natančneje predstavili novo Renaultovo hibridno tehnologijo in tudi to, kaj je z njo na primer pridobil clio.
Dva novinca s kablom
Clio bo po novem na voljo kot klasični hibrid, pri Renaultu pa so nam predstavili še dva novinca. Nova generacija capturja in prenovljeni megane grandtour sta odslej tudi priključna hibrida. Oba razpolagata z baterijo s kapaciteto 9,8 kilovatne ure, kar naj bi po ciklu WLTP zadoščalo za 50 kilometrov vožnje zgolj na elektriko. V primerjavi s cliem ima njun hibridni pogon tudi večjo moč – namesto 103 ima 120 kilovatov moči. Priključni hibrid lahko na elektriko pospešuje do 135 km/h.
Delovanje novega hibridnega pogona naj bi ključno zaznamoval Renaultov inteligentni brezsklopčni menjalnik – to je sistem, ki ga uporablja dirkalnik v formuli 1. Ta naj bi skrbel predvsem za mehkobo, uglajenost vožnje.
Še več izveste v prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje