Prodajni saloni, še posebej pri premijskih znamkah znajo biti drugačni. Pristop do strank je drugačen, tak pa mora biti tudi salon. V primeru znamke DS Automobile gre za butik, kot so jih vajeni v francoski prestolnici. V njem avtomobil predstavijo na drugačen način.
S prodajalcem poklepetaš o usnju, intarzijah, brušenem aluminiju, kristalu, dragih kamnih, najdražjih urah, avdiofilski glasbi, seveda tudi o modnih ženskih torbicah, moških denarnicah in drugih stilskih dodatkih. Skratka v DS-ov butik prideš poklepetat o temah, ki so nepogrešljiv del francoske visoke mode. Materiale je mogoče tudi otipati in vonjati.
Spoznali smo prestižni DS9
V Avtomobilnosti smo v butik v Ljubljani vstopili, da bi od blizu pogledali DS9. Limuzino v tistem klasičnem pomenu besede. Limuzino, ki jo uporablja tudi francoski predsednik in je samosvoja alternativa prestižnim nemškim limuzinam. Skoraj pet metrov dolžine, nizka bočna silhueta in štiri vrata, pri čemer bistveno vlogo odigra zadnji par vrat, so poudarki pri DS9, ki predstavlja največ, kar ponujajo Francozi ta hip, tudi v tehničnem smislu.
Naj spomnimo, kamera na vetrobranskem steklu stalno snema cesto in zaznava nepravilnosti na asfaltu, vse luknje, vse grbine. In temu sproti aktivno prilagodi vzmetenje. Avtomobil še pred samo oviro ve, s kakšnim tlakom v blažilnikih bo nevtraliziral udarec, da bodo voznik in sopotniki v kabini nepravilnost občutili kar najmanj.
V klepetu smo izvedeli, da znamka DS ta hip nima težav z dobavo avtomobilov, torej so bolj kot ne edina avtomobilska znamka, ki ne trpi težav, ki izhajajo iz polprevodniške krize. To bo veljalo tudi za najbolj svežega DS-a, model DS4, ki se bo k nam pripeljal konec novembra in ga lahko spoznate na tej povezavi.
Še več pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje