Največjo spremembo v primerjavi z bencinskim twingom bo seveda pomenil električni pogonski sklop. Twinga Z.E., kot se bo uradno imenoval novinec, bo namreč poganjal elektromotor, ki ga poznamo iz večjega "zoeja" in bo razvijal največjo moč 60 kilovatov in navor 160 njutonmetrov. Tako kot pri bencinskem twingu bo tudi pri električnem v zadek vgrajeni motor poganjal zadnji kolesi, napajal pa se bo iz vodno hlajene baterije s kapaciteto 22 kilovatnih ur.
Renault za twinga Z.E. napoveduje mestno povsem solidne pospeške v štirih sekundah do 50 kilometrov na uro in elektronsko omejeno največjo hitrost 135 kilometrov, ki bo seveda zadostovala tudi za dovolj suvereno vožnjo po obvoznici. Omenimo še zanimivost, ki bo zaradi evropskih predpisov kmalu postala realnost: do hitrosti 30 kilometrov na uro bo twingo Z.E. oddajal umeten zvok, s katerim bo nase opozarjal pešce in kolesarje.
Polna baterija, ki so jo vgradili pod prednja sedeža, bo predvidoma zadostovala za 180 kilometrov dosega v režimu vožnje, ki naj bi bil tipičen za povprečnega uporabnika takšnega avtomobila, s posebnim ekološkim programom pa naj bi se doseg povečal celo na 220 kilometrov. Poleg "gospodinjskega" bo mogoče tudi hitro polnjenje baterije z 22-kilovatnim izmeničnim tokom, s katerim se bo v pol ure doseg podaljšal za 80 kilometrov.
Renault bo twingo Z.E., tako kot to velja za bencinskega, izdeloval v novomeškem Revozu, od koder že nekaj let prihaja tudi twingov "nemški sorojenec" smart forfour, ki je že vse generacijsko življenje na voljo tudi s pogonom na elektriko, a ima z manjšo baterijo tudi manjši doseg.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje