Nov model poslovnega načrta ima cilj izboljšati konkurenčnost in dobičkonosnost vseh treh podjetij, Renaulta, Nissana in Mitsubishija.
Obstoječe adute zveze želijo izboljšati prek skupne nabave, izkoristili bodo tudi vsak svoj vodilni položaj in prednosti, povezane z geografsko lego, in na tak način podprli razvoj svojih partnerjev.
Izboljšana učinkovitost tovarn
Jean-Dominique Senard, predsednik operativnega odbora zveze in Renaulta, je povedal: "Novi model poslovnega načrta bo omogočil zvezi, da v kar največji mogoči meri izkoristi svoja močna področja in sposobnosti za učinkovitost vseh tovarn, temeljil pa bo na kulturi in dediščini vseh treh partnerjev. Vsa tri podjetja bodo pokrivala vse segmente in tehnologije vozil na vseh geografskih območjih v korist vseh kupcev, pri čemer bodo nenehno izboljševali svojo konkurenčnost, trajno dobičkonosnost ter socialno in okoljsko odgovornost."
To v praksi pomeni standardizacijo v zvezi od platforme do končnega vozila, po segmentih izdelkov bodo določili vodilno vozilo (leader) in vozila, ki iz njega izhajajo (followers) in ki jih bo razvilo podjetje vodilnega vozila v sodelovanju z ekipami vozil, ki bodo razvita iz vodilnega vozila. Bedeti nameravajo nad tem, da bo proizvodnja vodilnih vozil in vozil, ki bodo iz njih izhajala, za vsa tri podjetja potekala v najbolj konkurenčnem okolju, kar pomeni tudi združevanje proizvodenj, kadar bo to smiselno.
Razdelili si bodo svet
Hkrati bodo nadaljevali razvoj sinergij pri gospodarskih vozilih, kjer se model "leader-follower" že uporablja.
S pristopom "leader-follower" bi morali zmanjšati stroške in izdatke za investicije po modelu do 40 odstotkov za vsa vozila, ki bodo zasnovana v okviru tega novega načrta. Naštete prednosti bi morale samo še dopolniti sinergije, ki se že danes ustvarjajo. Vse tri znamke si bodo razdelile različne dele sveta za referenčne regije in se tako osredotočile na svoje ključne regije s ciljem, da postanejo kar se da konkurenčne.
Po tem načelu bo Nissan postal referenca za Kitajsko, Severno Ameriko in Japonsko; Renault za Evropo, Rusijo, Južno Ameriko in Severno Afriko ter Mitsubishi Motors za zvezo držav jugovzhodne Azije in Oceanije. Za obnovo segmenta C-SUV bo po letu 2025 zadolžen Nissan, medtem ko bo Renault prevzel prihodnjo obnovo segmenta B-SUV v Evropi.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje