Novi caddy, ki bo sprva na voljo kot tovorni furgon, potniški kombi za prevoz delavcev in v različnih osebnih različicah, so zasnovali na koncernski platformi MQB, ki mu je omogočila uporabo sodobnih tehnologij, ki so v ponudbi Volkswagnove skupine. Med njimi je tudi devetnajst asistenčnih sistemov, med katerimi je šest popolnoma novih. Izpostavljajo sistem za pomoč pri upravljanju vozila travel assist, pomočnika za manevriranje s prikolico trailer assist in side assist za opozarjanjem pred nevarnostmi v mrtvih kotih.
Prehod na novo platformo se kaže tudi v bolj dinamičnih oblikah karoserije s količnikom zračnega upora 0,30, s katerimi naj bi bil še bolj karizmatičen kot kdaj koli doslej. Med njimi so tudi električna bočna drsna vrata in vrata prtljažnika, vstop in zagon brez ključa, panoramska sončna streha s površino 1,4 kvadratnega metra ter LED-žarometi in zadnje luči.
Kokpit je lahko tudi digitalni, skupaj z zaslonom info-zabavnega sistema in sodobnimi nadzornimi enotami pa tvori interaktivno okolje za voznika in sovoznika. Med drugim so rotacijsko stikalo za luči levo od volanskega obroča nadomestili z virtualnimi gumbi. Na voljo je tudi dostop do mobilnih spletnih storitev in funkcij komunikacijskega vmesnika "Volkswagen We".
Motorji so iz Volkswagnove zadnje evolucijske stopnje in ustrezajo merilom euro 6. Vsi so opremljeni s filtri trdnih delcev, dvolitrskim dizelskim pa so namenili tudi novi sistem za dvojno doziranje tekočine za selektivno katalizo, s katerim so močno zmanjšali izpuste dušikovih oksidov. Turbodizelski motorji bodo segali med močni 55 in 90 kilovatov, 1,5-litrski turbobencinski pa bo razvijal 84 kilovatov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje