Enoprostorce so zamenjali veliki družinski SUV-ji, ki pa jim v praksi ni uspelo ponuditi dovolj prostora. Sploh za tiste večje družine, ki potrebujejo več kot štiri ali celo pet sedežev. Te so se morale celo zateči v segment kombijev, ki pa so nekoliko preveč “nerodni” za vsakdanjo uporabo.
Pri Volkswagnu so se odločili poiskati rešitev. Vzeli so multivana, ga odcepili od transporterjeve družine, ga nekoliko pomanjšali, ga naredili bolj “avtomobilskega” ter mu vgradili nove pogone. In ta novi multivan je zdaj pripeljal v Slovenijo.
Multvan prevzel vlogo enoprostorcev
Multivan bo odslej poskušal prevzeti tudi mesto sharana. Od njega je sicer nekoliko večji, še najbolj, za dobrih 10 centimetrov, je to opazno po dolžini. Vendar pa je bil ta avto bil oblikovan tudi z mislijo na preprosto uporabo v vsakdanjem mestnem prometu.
Pomembna značilnost novega multivana je močno prilagodljiva notranjost. In zelo pomembno je, da je to notranjost preprosto prilagajati. Da teh sedežev ni pretežko premikati ali odstranjevati, in da to lahko naredi ena sama oseba.
Bencin, dizel, elektrika
Nova platforma z oznako MQB omogoča, da ima multivan odslej tudi hibridne pogone. Gre za priključnega hibrida, ki združuje 1,4-litrski turbobencinski motor in baterijo s kapaciteto 13 kilovatnih ur. Še naprej pa bodo v ponudbi tudi klasični bencinski in dizelski pogoni.
V potniški kabini je tako precej podobno kot v ostalih Volkswagnovih avtomobilih zadnje generacije, tudi ročni menjalniki so se poslovili in nenazadnje, na voljo imamo najnaprednejše asistenčne sisteme tega proizvajalca - med drugim tudi matrične žaromete.
Vabimo vas, da novega multivana bolje spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje