Volvo je tako ustavil proizvodnjo v ruski tovarni v Kalugi, južno od Moskve, ki zaposluje 700 ljudi, je poročala nemška tiskovna agencija DPA. Nadaljnjih 600 zaposlenih se ukvarja s prodajo, vzdrževanjem in popravili v Rusiji, je za DPA povedal tiskovni predstavnik družbe. "Ta odločba začne veljati takoj in velja do preklica," je pojasnil.
Rusija in Ukrajina za družbo Volvo sicer predstavljata 3,5 odstotka skupne neto prodaje.
Do preklica je svoje poslovanje v Rusiji ustavil tudi nemški Daimler Truck. "Kot podjetje se zavzemamo za miroljubno mednarodno sodelovanje in kategorično zavračamo vsako obliko vojaške sile," je danes v Stuttgartu dejal tiskovni predstavnik podjetja.
Predtem je nemški poslovni časopis Handelsblatt poročal, da je družba prekinila sodelovanje z ruskim proizvajalcem tovornih vozil Kamaz. Kamaz med drugim izdeluje tudi vojaška tovorna vozila.
Kot so pojasnili pri Daimlerju, so s Kamazom sodelovali od leta 2012, pri čemer so družbi dobavljali dele za civilna vozila. Dobavo teh delov so zdaj prekinili, navaja DPA. "Z vojaškimi vozili Kamaz nikoli nismo imeli opravka," je ob tem poudaril tiskovni predstavnik in dodal, da so zgroženi nad vojaškim nasiljem v Ukrajini, trpljenjem prebivalstva in da jih zelo skrbi za mir v Evropi.
Daimler Truck po besedah tiskovnega predstavnika družbe trenutno ocenjuje poslovne odnose z ruskimi partnerji na vseh ravneh. Dodal je, da to velja tudi za skupno podjetje Daimler Kamaz Rus, ki je v enakem deležu v lasti ruskega in nemškega podjetja ter zaposluje približno 1000 ljudi v Rusiji.
V tem podjetju se je izdelovalo nevojaške tovornjake in kabine za tovornjake, nemška stran pa je zdaj tam ustavila proizvodnjo, je še pojasnil tiskovni predstavnik družbe Daimler Truck.
Ruski trg predstavlja le približno odstotek svetovne prodaje družbe Daimler Truck, navaja DPA.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje