Kaj sploh je GLB? Je družinski sedemsedežnik, je terenec, je mestni okretnež, je udoben avtocestni poslovnež, je tehnični modernež, še celo dinamičen je, če si to zaželite.
Sliši se preveč dobro, da bi bilo res, ampak naj tokrat osnovno in bistveno vprašanje rešimo takoj na začetku. Je res tako vsestranski, je res tako dober? Da.
Šesti in sedmi sedež za otroka
Če je B tisto, kar smo imeli radi pred leti, torej družinske enoprostorce, je GLB tisto , kar imamo družine rade danes, v dobi SUV-jev. Bistvo oglato oblikovanega GLB-ja je tretja vrsta sedežev, no tam sta dva sedeža ‒ za sosedova mulca, ki ju je treba peljati na trening nogometa. Prava vrednost družinskih vozil se pokaže v drugi vrsti, kamor smo otroka v otroškem stolčku posedli na sredino klopi, pa se druga dva velika otroka nista prav nič pritoževala.
Kje je past?
Tudi opremsko lahko GLB ponudi vse, večino stvari, ki jih ponujajo večji mercedesi. Udobje ostaja. Če to voznik želi. Namreč, hvalimo, da se vozni programi med seboj res občutno razlikujejo, komforten program je res udoben, športen pa bistveno bolj odziven, lahkoten.
Kje je past, če le hvalimo? Dobro opremljeni testni GLB stane kar 67.000 evrov. Vendar je tudi to nekako v skladu s tistim, kar imajo kupci takega ranga vozil v mislih, ko kupujejo avto.
Našteto je le delček tistega, kar smo preizkusili. Še več lahko izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje