Prototip eT! je odpira nove poglede na možnost uporabe lahkih gospodarskih vozil v različnih vlogah. Foto: Volkswagen
Prototip eT! je odpira nove poglede na možnost uporabe lahkih gospodarskih vozil v različnih vlogah. Foto: Volkswagen

Prototip lahkega gospodarskega vozila eT! poganja električni motor, kar tudi v razredu lahkih gospodarskih vozil, ni več revolucionarna tehnološka novost, so pa toliko bolj revolucionarne nove ideje o načinih uporabe in prilagoditev značilnim potrebam poštne dostave.

Med najbolj zanimivimi idejami razvojnih inžinerjev je ta, da naj bi bilo mogoče vozilo voditi tudi s sovoznikovega mesta, kjer ne bi bilo sedeža, ampak bi poštar oziroma dostavljalec le stopil v vozilo in ga vodil z upravljalsko ročico na krajših razdaljah od hiše do hiše, kjer je ponavljajoče sedanje na klasični sedež in upravljanje z volanom zamudno in nenazadnje tudi utrujajoče opravilo, z veliko hoje okrog vozila.

Še bolj zanimiva pa je ideja, da bi lahko vozilo po potrebi samodejno sledilo poštarju, ki bi krajše razdalje od vrat do vrat premagoval peš. V primeru, da bi vstopil v zgradbo na enem koncu in izstopil na drugem, pa bi le na daljavo »poklical« vozilo, ki bi samodejno pripeljalo na želeno mesto.

Konstruktorji nenavadnega vozila, ki bi bilo uporabno tako pri klasičnih dostavah pošte kot tudi v celotni logistični panogi za razvoz pošiljk, poudarjajo, da serijski model sicer še ni na vidiku v bližnji prihodnosti, bodo pa idejo še razvijali. In čeprav se mogoče ideja zdi marsikomu nenavadna, bi verjetno marsikateri poštar pri svojem delu rade volje uporabljal posebneža kot je eT!