Zadnji del petsedežnika se zadaj spušča v slogu kupeja, ne da bi pri tem omejil prostor za glavo potnikov zadaj. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Zadnji del petsedežnika se zadaj spušča v slogu kupeja, ne da bi pri tem omejil prostor za glavo potnikov zadaj. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Ali poznate Volkswagnove modele gol, voyage, virtus, taos ali saveiro? To so avtomobili, ki so namenjeni brazilskemu trgu in zato jih pri nas – recimo na ulicah Ljubljane po vsej verjetnosti nikoli ne boste videli. Tudi taigo je “brazilec”, ki je vseeno našel pot v Evropo. V deželi sambe in nogometa se je rodil kot volkswagen nivus, nato pa so ga tehnično dodelali in ga k nam poslali pod imenom taigo.

Brazilski trg je za Volkswagen tradicionalno zelo pomemben, ampak tam zaradi povprečno slabše kupne moči večinoma domujejo tehnično manj napredni modeli kot v Evropi. Ker se časi in avtomobilska industrija k sreči spreminjajo, je prav taigo prvi, zgodovinski model te znamke, ki je bil razvit v Braziliji in se bo prodajal v Evropi.

Volkswagen širi ponudbo kompaktnih modelov polo (s kompaktnim zadkom) in T-Cross (SUV), ki temeljijo na prečni modularni platformi (MQB), s tretjo karoserijsko različico. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Volkswagen širi ponudbo kompaktnih modelov polo (s kompaktnim zadkom) in T-Cross (SUV), ki temeljijo na prečni modularni platformi (MQB), s tretjo karoserijsko različico. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Praktičen kot golf

Taigo je sicer sorodnik Volkswagnovih modelov polo in t-cross. Od pola je nekoliko višji, glavna razlika v primerjavi s t-crossom pa je kupejevska linija oziroma elegantno spuščajoča streha. Torej – gre za trendovskega kupejevskega križanca s pogonom na sprednji kolesi.

Navajeni smo, da na račun privlačnega videza običajno izgubimo nekaj praktičnosti, vendar pa v primeru taiga to ne velja. Prtljažnik je zaradi večje dolžine celo prostornejši kot pri polu in t-crossu. Skupaj imamo za 438 litrov prostora, kar je že na ravni avtomobilov golfovega razreda.

Zaščitni znak taiga sta nadpovprečna prostornost in praktičnost. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Zaščitni znak taiga sta nadpovprečna prostornost in praktičnost. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

V notranjosti je vse že videno. Kabina je skoraj identična kot pri polu, razen tega, da se sedi nekoliko višje. Najbolj napreden asistenčni sistem je Travel assist, ki združuje adaptivni tempomat in lane assist, za še boljše delovanje pa bo skrbel volanski obroč, ki zaznava dotika voznikovih rok. Vsekakor bodo dobrodošli tudi opcijski matrični LED-žarometi.

Podrobneje lahko Volkswagnovo novost na slovenskih cestah spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.