Največji avtomobilski proizvajalec na svetu Volkswagen je v letošnjem prvem četrtletju prodal okoli dva milijona vozil, kar je 23 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Padec je bil ob uvedbi strogih ukrepov za preprečevanje širjenja novega koronavirusa velik zlasti marca, ko se je prodaja na letni ravni zmanjšala za 37,6 odstotka.
Upad prodaje avtomobilov zaradi pandemije bi pri Volkswagnu reševali s ponovno uvedbo državnih subvencij. Vladi predlagajo, naj obudi sistem izpred dobrih desetih let, ko je vsak kupec novega avtomobila prejel 2500 evrov subvencije. "Ukrep je deloval dobro," je poudaril glavni operativni direktor družbe Ralf Brandstätter. Leta 2009 se je prodaja novih avtomobilov v primerjavi z letom 2008 povečala za 23 odstotkov oz. za več kot 700.000 avtomobilov. Po okrevanju trga so subvencije ukinili.
Tudi za bencinske in dizelske avtomobile
Kot je za časnik Handelsblatt dejal Brandstätter, bi morale subvencije veljati tudi za vozila s sodobnim motorjem z notranjim izgorevanjem, hkrati pa se ne bi smele izključevati s subvencijami za električna in hibridna vozila, povzemajo nemški mediji. "Nov model financiranja bi lahko temeljil na prihranjenih emisijah ogljikovega dioksida, ki škoduje podnebju (CO2). Prehajamo v zeleno mobilnost," je dejal Brandstätter in poudaril, da se pri VW v vsakem primeru želijo držati obstoječih podnebnih ciljev.
"Zaščita podnebja ostaja naloga človeštva. Pandemija covida-19 ne spremeni ničesar," je dejal in poudaril pomen avtomobilske industrije za nemško gospodarstvo. Najpomembnejša panoga v Nemčiji predstavlja deset odstotkov domače gospodarske proizvodnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje