Na festivalu, na katerem se vsako leto zbere več kot 50.000 ljudi, obiskovalci svoje brbončice že tradicionalno razvajajo z izdelki iz kakava, ki jih jih ponujajo slovenske in tuje čokoladnice. Prihajajoči konec tedna se bo predstavilo okoli 40 ponudnikov.
Letos festival prinaša tudi več novosti, med ključnimi sta ruby oziroma roza čokolada, pa tudi okoljska akcija "zero waste", v skladu s katero ponudniki uporabljajo razgradljivo in okolju neškodljivo embalažo.
Dogajanje je razporejeno na devet prizorišč. Obiskovalci si bodo na različnih stojnicah sami izdelali čokolado, si ogledali kuharske predstave priznanih mojstrov, se preizkusili v kuharskih spretnostih, igrali čokoladni bingo in še in še.
Poleg manjših proizvajalcev čokolade je eden izmed osrednjih ponudnikov tudi leška Gorenjka. Njena skoraj sto let trajajoča proizvodnja je sicer spodbudila sam nastanek radovljiškega festivala čokolade. Gorenjka se bo tudi letos predstavila s svojo čokolado velikanko. Tokratna velikanka tehta 97 kilogramov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje