
Med njimi bo najboljše v posameznih tekmovalnih skupinah - teh je šest - izbrala žirija pod vodstvom Ladeje Godine Košir. Na festivalu pa bodo podelili še priznanje za najboljšo agencijo leta ter nagrado za celostno grafično podobo.
Svoje pa bo povedalo tudi občinstvo, ki bo določilo zmagovalce v sekcijah najboljši televizijski oglas, najboljša predstavitev celostne oglaševalske akcije in najboljša idejo leta.
Manj prijav kot lansko leto
Lučka Peljhan, predsednica sveta tekmovalnega programa, je povedala, da je letos sicer prispelo nekoliko manj prijav. Posebej je izpostavila zmanjšanje števila prijavljenih radijskih oglasov, manjše pa naj bi bilo tudi število televizijskih oglasov. To naj ne bi bilo presenečenje, saj je bila produkcija lani bistveno manjša kot pretekla leta.
O odgovornosti v oglaševanju
Poleg tekmovalnega programa pa so organizatorji pripravili tudi bogat spremljevalni program. Tako bodo na štirih okroglih mizah razpravljali o odgovornosti v oglaševanju, izobraževanju pa so namenjena tudi tri predavanja znanih tujih strokovnjakov. Za najbolj znanja željne pa so na voljo tudi delavnice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje