Na festival tokrat vabi podoba vesoljca. Foto: SOF
Na festival tokrat vabi podoba vesoljca. Foto: SOF
Cannes Lions 2006
V igri je tudi sodelovanje na festivalu Cannes Lions 2006.
Nove tehnologije
Komuniciranje je vse bolj zapleteno. Foto: EPA

15. slovenski oglaševalski festival (SOF) so organizatorji tokrat zasnovali okoli osrednje teme trendov, prihodnosti in dialoga, ob odprtju pa si je bilo mogoče ogledati posebno projekcijo oglasov s sorodnih tujih festivalov.

Šest kategorij + OFF SOF
Novost 15. SOF-a sta nagradi za TV- in radijske oglase domačih produkcijskih hiš, najboljše pa bodo iskali v šestih kategorijah: TV-oglasi, tiskani oglasi in plakati, druga oglasna sredstva, radijski oglasi, spletno oglaševanje in celostne oglaševalske akcije. V posebnih tekmovalnih skupinah, ki so jih poimenovali OFF SOF, pa bodo izbirali najboljše med grafičnimi podobami tržnih znamk, ilustracijami, avtorsko glasbo in fotografijami. Spodbuda, ki je sodelujoče lahko spodbodla k prijavi na festival, pa je tudi nagrada za najboljša mlada ustvarjalca, ki bosta prejela vstopnico za mednarodni oglaševalski festival Cannes Lions 2006.

Spremljevalni program sestavljajo okrogle mize, strokovne predstavitve, delavnice in predavanja domačih in tujih oglaševalskih strokovnjakov. Tudi pri spremljevalnih dogodkih bo vsebinska rdeča nit razprava o prihodnjih smernicah oglaševanja in kompleksnosti komuniciranja v informacijskih dobi.

Škarje in platno držijo ...
O najboljših bo letos odločala strokovna žirija v sestavi Zoran Gabrijan (predsednik), Igor Arih, Gal Erbežnik, Ana Ivandič, Vesna Koselj, Stojan Pelko, Jana Sedej, Vera Stanković in Boštjan Napotnik. Pri ocenjevanju celostnih oglaševalskih akcij so se žirantom pridružili še nekateri drugi strokovnjaki s tega področja, žirijo za ocenjevanje celostnih grafičnih podob pa sestavljajo Zoran Gabrijan (predsednik), Igor Arih, Stojan Pelko, Jasna Andrić in Robert Križmančič.