
Med 3. in 8. oktobrom se bodo v Bernardinu oglaševalci potegovali za zlate, srebrne in bronaste bobne za najboljše televizijske, tiskane, radijske oglase, za najboljše spletne strani in druga dela oglaševalskega izraza. Vedno večjo mednarodno prepoznavnost festivala dokazuje veliko število prijavljenih del. Teh je namreč letos 2079, njihovi stvarniki pa prihajajo iz 31 držav.
Grška boginja za najboljše
Organizatorji so pred letošnjo prireditvijo sprejeli odločitev o spremembi vizualne podobe osrednje nagrade. Namesto že uveljavljenih paličic bodo nagrajenci tokrat prejeli kipec grške boginje zmage Nike, ki v rokah drži zlate, srebrne ali pa bronaste bobne.
Tudi vrtnica je lahko zlata
Poleg spremenjenega videza nagrad so organizatorji uvedli tudi vsebinsko novost v tekmovalnem delu. Letos bo prvič podeljena nagrada zlata mreža za agencijsko mrežo z največ osvojenimi nagradami. Kot v prejšnjih letih pa bo tudi tokrat z nagrado zlata vrtnica ovenčana najboljša agencija leta.
Oglaševanje prodira povsod
Osrednja tema letošnjega zlatega bobna bo integracija kreativnosti. Organizatorji so se zanjo odločili, ker postaja vedno bolj prevladujoča značilnost sodobnega oglaševanja pojav novih kreativnih vsebin in oblik v oglaševanju. Med temi velja omeniti spletno oglaševanje, razrast le-tega in media planning.
Režiserji bodo pod pritiskom
Dogajanje na letošnjem Zlatem bobnu bo popestrila izvirna domislica organizatorjev. Oblikovali so namreč Studio Drum, v okviru katerega so povabili šest evropskih režiserjev. Vsak od njih bo prvi dan prejel kuverto s temo, na katero bo moral v živo ustvariti spot.
Lokalnost privlači
Sočasno z Zlatim bobnom bo znova potekal tudi Media Meeting, v sklopu katerega bodo televizijske hiše tekmovale s programskimi napovedniki. Organizatorji so poudarili, da ne želijo biti majhna kopija velikih oglaševalskih festivalov. Ravno lokalni pridih in vedno nove spremljevalne prireditve naj bi zagotovile privlačnost festivala.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje