V Portorožu svoje izdelke predstavljajo oglaševalci iz 42 držav. Foto: EPA
V Portorožu svoje izdelke predstavljajo oglaševalci iz 42 držav. Foto: EPA
Zlati boben
Letos poteka Zlati boben v znamenju Magičnega dotika. Foto: www.goldendrum.com
Slavoj Žižek
Festival bo s svojimi mislimi obogatil tudi filozof Slavoj Žižek. Foto: RTV SLO

Na festival, ki se je v Portorožu začel s projekcijo nagrajenih del festivala med letoma 1994 in 2005, je letos prijavljenih rekordnih 2.576 del iz 42 držav, od katerih predstavljajo največji delež slovenski predstavniki s 304 prijavljenimi oglasi. Tem sledijo Romuni, ki sodelujejo z 299 oglasi, tretji so Rusi (z 258 oglasi), med sodelujočimi pa najdemo še Avstrijce, Poljake, Čehe, Ukrajince, Slovake, Madžare in Bolgare na desetem mestu. Od vseh del je 273 prijavljenih na nagradni razpis Portoroža in Pirana.

Organizatorji festivala so si rdečo nit prireditve zamislili kot magični dotik v oglaševanju, ki ločuje velike oglaševalske zgodbe od zgolj profesionalno dobrih in korektnih. Festival bo potekal do 6. oktobra, tudi letos pa se obeta pester spremljevalni program.

Kaj prinaša čar intuicije?
Prvi in drugi dan (2. in 3. oktobra) bo festival ponudil dvodnevno medijsko srečanje (Media Meeting) Čar intuicije, na katerem bodo udeleženci delili svoja razmišljanja o vlogi intuicije v svetu medijev in oglaševanja. 5. oktobra bo prišla na vrsto predstavitev vrhunskega oglaševanja, ki jo bo vodil predsednik prve podiplomske šole kreativnega vodenja v Berlinu Michael Conrad. Dan pa bo zvečer sklenilo predavanje po besedah organizatorjev enega najbolj razburljivih in odmevnih mislecev našega časa Slavoja Žižka.

S staro in novo ponudbo
V okviru tekmovanja Studio Drum, v katerem bodo morali v šestih snemalnih urah in šestih urah montaže realizirati enominutni film na temo, ki jim bo razkrita le osem ur pred snemanjem, se bo pomerilo šest režiserjev iz šestih držav. Vsem bo priskočila na pomoč ista ekipa, za uresničevanje zamisli pa bodo uporabljali isto tehniko in delali na isti lokaciji. Studio Drum, ki ga organizatorji predstavljajo kot svojevrsten in zahteven režijski eksperiment, bo letos zaživel tretjič.

Zlati boben je bogatejši tudi za novo tekmovalno skupino, v kateri se bodo pomerili oglasi brez naročnika (ghost ads). V tej sekciji so si zamislili tiste oglase, ki niso bili nikoli objavljeni v medijih ali pa so jih oglaševalske agencije ustvarile le za lastno promocijo na festivalih.