Foto:
Foto:
V tesnih prostorih AGRFT-ja znajo iznajdljivi študenti ustvariti zelo zanimive predstave.
Člani žirije kraljujejo v prostorih ljubljanske Akademije za gledališče, radio, film in televizijo.

Zlatolaske so majhni kipci, ki jih bodočim gledališkim in filmskim ustvarjalcem tradicionalno podeljujejo za najvidnejše stvaritve. Na letošnji že deveti podelitvi je nagrade prejelo 13 dobitnikov.

Največ talenta in truda so pokazali ...
Za izjemne interpretacije svojih vlog na odrskih deskah ali na filmskem traku so zlatolaske prejeli Suzana Grau, Alja Kapun, Viktor Meglič in Saša Tabakovič. Z AGRFT-ja so sporočili, da sta se v preteklem letu kot obetavna mlada režiserja izkazala Vida Cerkvenik Bren in Darko Sinko.

Zanimive scenarije si lahko obetamo izpod peresa Marka Šantiča, za izvirno dramaturgijo pa bo v prihodnjih letih morda skrbela Urška Brodar. Žirija je kot najboljši film opredelila Dom za spominjanje, najboljša predstava pa je Zabava za rojstni dan.

Vez med generacijami
Na slavnostni podelitvi zlatolask so nagrajenci kipce prejeli iz rok nekdanjih študentov, ki so diplomirali leta 1970. Prireditev je namreč namenjena tudi druženju študentov z že uveljavljenimi ustvarjalci s področja gledališča in filma.

Najboljši scenarist med študenti
Matevž Luzar, študent filmske in televizijske režije na AGRFT-ju, je prejemnik Grossmannove nagrade za najboljši študentski scenarij. Žirija, v kateri so sedeli Igor Šmid, Miran Zupanič in Stanko Kostanjevec, je presodila, da je med 22 prispelimi scenariji Luzarjev Veliki pobeg najbolj izstopal. Luzar je prejel 250.000 SIT nagrade, pohvale pa so bili deležni še trije scenariji.

Pohvalo so si tako prislužili Nina Blažin za scenarij Pokaži mi sonce, Andrej Murenc, Nina Rotner in Luka Cimprič za Petnajst minut do polnoči ali Spin the bottle, glavnega nagrajenca pa so žiranti pohvalili tudi za delo Prezgodaj dva metra.

Spodbuda študentski ustvarjalnosti
Za Grossmannovo nagrado se lahko vsako leto potegujejo študenti vseh slovenskih univerz, ki dobijo dobro idejo za kratki film ali kratko televizijsko dramo. Prispela dela pa presodi žirija, ki jo vedno sestavljajo pedagogi in predstavnik študentov AGRFT-ja. Vsak, ki svoje delo pošlje v presojo žiriji, pa se mora zavedati, da v primeru zmage pravice do snemanja filma ali igre po njegovi predlogi pripadejo AGRFT-ju.