Avtorji oddaje med drugim poudarjajo razliko med dvema vrstama pogonov na plin, saj je v Sloveniji precej bolj razširjen utekočinjen naftni plin LPG, precej manj pa stisnjen zemeljski plin CNG. Caddy CNG, ki sicer dobro opravlja svojo osnovno nalogo in se od sorodnikov s klasičnim 2,0-litrskim 80-kilovatnim bencinskim agregatom po zmogljivostih ne razlikuje, je tako pri prodiranju na trg omejen s slabo infrastrukturo in dokaj visoko ceno plina zanj.
Zadnje namreč močno vpliva na čas, v katerem se za približno tri tisočake dražji nakup vozila začne sploh obrestovati. Seveda pa nekaj šteje tudi občutek ekološke ozaveščenosti, saj plin pri izgorevanju zagotavlja več energije in povzroča manj škodljivih plinov, še ugotavljajo v uredništvu Avtomobilsko-prometnih minut.
Več podrobnosti s preizkusa Volkswagnovega caddyja s pogonom na plin, Renaultovega športno oplemenitenega modela megane GT in o novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje