Prav oguljene so že primerjave sodobnih hyundaiev s tistimi starimi izpred petnajstih in dvajsetih let. Pa vendar tudi tokrat ne bo šlo brez primerjav, tokrat je najmanjši hyundai je skočil tako odločno, da si inženirji evropskih tekmecev pošteno grizejo nohte.
V naši širši državi še namreč vse bolj navdušujemo nad malčki najmanjšega razreda, tržni boj med avtomobili, ki v dolžino merijo približno tri metre in pol je vse bolj oster. K vse večji popularnosti teh mini avtomobilov sicer pripomore tudi vse večje zavedanje stroškov lastništva, a velika zasluga gre čustveni komponenti, oblikovne všečnosti teh malih avtov. In sploh v tem zadnjem pogledu i10 blesti, z odrezanim zadkom in nastopaškimi LED dnevnimi žarometi, ki nikakor ne opravljajo samo svetilne vloge!
Dvobarvna kabina zagotavlja živahnost
Delo Hyundaievih oblikovalcev lahko občudujemo tudi v kabini, dvobarvna armaturna plošča resnično da nekaj tiste mladostne radoživosti, ki jo kupci malčkov tako zahtevajo. Nekaj teh pozitivnih občutkov je sicer povezanih z najvišjo stopnjo, v katero spada tudi recimo grelec volanskega obroča, ki je v tem avtomobilskem razredu še izredno redek pojav.
Dovolj udobja za štiri potnike
Čeprav je i10 privlačno majhen, pa ima dva para bočnih vrat, in kabino, v kateri se lahko hkrati peljejo tudi štirje odrasli potniki, če niso ravno dvometrski košarkarji. Vzorno velik in v litrih celo največji v svojem razredu, je prtljažnik, hvalimo pa tudi odlagališča okrog voznika, ki so ravno pravšnjih mer.
Ukrojen za mestno uporabo
Novi i10 je zelo na mehko nastavljen, kar nam bo všeč pri ovinkarjenju po mestnih ulicah, manj pa na ovinkastih podeželskih cestah. A mali hyundai vendarle spada v mesto, to govori tudi izbrani agregat. Tokrat smo preizkusili različico z dražjim štirivaljnim motorjem, ki navduši z mirnim tekom motorja, a bistvenih prednosti pred šibkejšim trivaljnikom niti ne ponuja. S približno pol litra višjo porabo, petsto evrov višjo nakupno ceno in dražjo registracijo vožnjo po nepotrebnem draži za približno 25 evrov na mesec.
Hyundai i10 1,2 | |
Avtomobilski razred | Spodnji razred |
Dolžina | 3665 mm |
Medosna razdalja | 2385 mm |
Višina | 1660 mm |
Masa | 1016 kg |
Prtljažnik | 252 l |
Motor: | 4-valjni bencinski |
Prostornina: | 1248 cm3 |
Najvišja moč: | 64 kW |
Največji navor: | 120,7 Nm |
Menjalnik: | 5-stopenjski ročni |
Emisije CO2: | 114 g/km |
Testna poraba: | 5,8 l/100 km |
Cena vstopne različice s preizkušenim motorjem: | 9.440 EUR |
Cena s priporočeno opremo: | 10.620 EUR |
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto | 282 EUR / mesec |
Serijska garancija: | 5 let (brez omejitve kilometrov) |
Ocena Euro NCAP | 4 zvezdice |
E-call | ni na voljo |
Nadzor tlaka v pnevmatikah | serijsko |
Sistem ohranjanja na voznem pasu | ni na voljo |
Opozorilnik na vozila v mrtvem kotu | ni na voljo |
Samodejno zaviranje v sili | ni na voljo |
Opozorilnik na nevarnost naleta | ni na voljo |
Sistem za zaznavanje utrujenosti | ni na voljo |
Pomoč pri speljevanju v klanec | serijsko (pri opremi comfort) |
Aktivni tempomat | ni na voljo |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje