Hyundai i10 je ukrojen predvsem za emstno uporabo. Foto: Miha Merljak
Hyundai i10 je ukrojen predvsem za emstno uporabo. Foto: Miha Merljak
Hyundai i10
Kratkost i10 precej poenostavi tudi parkiranje. Foto: Miha Merljak


Prav oguljene so že primerjave sodobnih hyundaiev s tistimi starimi izpred petnajstih in dvajsetih let. Pa vendar tudi tokrat ne bo šlo brez primerjav, tokrat je najmanjši hyundai je skočil tako odločno, da si inženirji evropskih tekmecev pošteno grizejo nohte.

V naši širši državi še namreč vse bolj navdušujemo nad malčki najmanjšega razreda, tržni boj med avtomobili, ki v dolžino merijo približno tri metre in pol je vse bolj oster. K vse večji popularnosti teh mini avtomobilov sicer pripomore tudi vse večje zavedanje stroškov lastništva, a velika zasluga gre čustveni komponenti, oblikovne všečnosti teh malih avtov. In sploh v tem zadnjem pogledu i10 blesti, z odrezanim zadkom in nastopaškimi LED dnevnimi žarometi, ki nikakor ne opravljajo samo svetilne vloge!

Dvobarvna kabina zagotavlja živahnost
Delo Hyundaievih oblikovalcev lahko občudujemo tudi v kabini, dvobarvna armaturna plošča resnično da nekaj tiste mladostne radoživosti, ki jo kupci malčkov tako zahtevajo. Nekaj teh pozitivnih občutkov je sicer povezanih z najvišjo stopnjo, v katero spada tudi recimo grelec volanskega obroča, ki je v tem avtomobilskem razredu še izredno redek pojav.

Dovolj udobja za štiri potnike
Čeprav je i10 privlačno majhen, pa ima dva para bočnih vrat, in kabino, v kateri se lahko hkrati peljejo tudi štirje odrasli potniki, če niso ravno dvometrski košarkarji. Vzorno velik in v litrih celo največji v svojem razredu, je prtljažnik, hvalimo pa tudi odlagališča okrog voznika, ki so ravno pravšnjih mer.

Ukrojen za mestno uporabo
Novi i10 je zelo na mehko nastavljen, kar nam bo všeč pri ovinkarjenju po mestnih ulicah, manj pa na ovinkastih podeželskih cestah. A mali hyundai vendarle spada v mesto, to govori tudi izbrani agregat. Tokrat smo preizkusili različico z dražjim štirivaljnim motorjem, ki navduši z mirnim tekom motorja, a bistvenih prednosti pred šibkejšim trivaljnikom niti ne ponuja. S približno pol litra višjo porabo, petsto evrov višjo nakupno ceno in dražjo registracijo vožnjo po nepotrebnem draži za približno 25 evrov na mesec.

Hyundai i10 1,2
Avtomobilski razredSpodnji razred
Dolžina3665 mm
Medosna razdalja2385 mm
Višina1660 mm
Masa1016 kg
Prtljažnik252 l
Motor:4-valjni bencinski
Prostornina:1248 cm3
Najvišja moč:64 kW
Največji navor:120,7 Nm
Menjalnik:5-stopenjski ročni
Emisije CO2:114 g/km
Testna poraba:5,8 l/100 km
Cena vstopne različice s preizkušenim motorjem:9.440 EUR
Cena s priporočeno opremo:10.620 EUR
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto282 EUR / mesec
Serijska garancija:5 let (brez omejitve kilometrov)
Ocena Euro NCAP4 zvezdice
E-callni na voljo
Nadzor tlaka v pnevmatikahserijsko
Sistem ohranjanja na voznem pasuni na voljo
Opozorilnik na vozila v mrtvem kotuni na voljo
Samodejno zaviranje v silini na voljo
Opozorilnik na nevarnost naletani na voljo
Sistem za zaznavanje utrujenostini na voljo
Pomoč pri speljevanju v klanecserijsko (pri opremi comfort)
Aktivni tempomatni na voljo