Prvo generacijo transporterjev, takrat se je vozilo imenovalo VW Mark II, so začeli izdelovati leta 1950 v Wolfsburgu, poganjal pa ga je 1,131-litrski zračno hlajeni motor z močjo 18 kW, ki so si ga izposodili od hrošča.
Vse do leta 1990 je imel transporter motor zadaj. Današnji transporterji imajo štiri različice dizelskih motorjev, od 1.9- pa do 2.5-litrskih. Za Volkswagen je to nedvomno zelo pomemben dosežek, v Veliki Britaniji pa so transporterja že začeli oglaševati s sloganom: "10 milijonov voznikov transporterjev se ni moglo zmotiti."
Malo zgodovine
* 1947: Oblikovalci so osnovali prve skice za novega transporteja.
* 1950: V Wolfsburgu se je začela proizvodnja prve generacije.
* 1955: Velika Britanija uvozi prvega transporterja.
* 1956: Proizvodnja transporterjev se je preselila v novo Volkswagnovo tovarno v Hannovru.
* 1967: Predstavili so drugo generacijo transporterjev. V 12 letih so jih naredili več kot tri milijone. Zanimivo je to, da jih v Mehiki izdelujejo še danes.
* 1979: Predstavili so tretjo generacijo transporterjev.
* 1982: Po 32 letih in proizvodnji več kot petih milijonov vozil, so v transporterje začeli
vgrajevati vodno hlajene motorje, namesto zračno hlajenih. Motor je bil še vedno v
zadnjem delu.
* 1990: Predstavili so četrto generacijo, ki je imela motor spredaj, s tem pa je tudi
izginila skoraj popolnoma ploska sprednja maska.
* 2003: Peta generacija je doživela ognjeni krst.
* 2007: Letos je v Hannovru potekalo srečanje ljubiteljev transporterjev ob 60-letnici tega
vozila. Zbralo se je 71.000 obiskovalcev in več kot pet tisoč transporterjev.
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje