
Mini scooter E concept bo na ogled v eno- in dvosedežni izvedbi, skupen pa jima je pogon zadnjega kolesa s pomočjo električnega motorja. Za zalogo energije skrbijo litij-ionske baterije, ki jih je mogoče znova napolniti s priklopom električnega kabla v navadno omrežno vtičnico. Kot se za najmanjšega minija spodobi, imajo skuterji obilo prepoznavnih oblikovnih podrobnosti, ki jih je mogoče srečati tudi v večjih štirikolesnih sorodnikih. Konstruktorji ob tem poudarjajo, da so mislili na uporabno vrednost in ne le oblikovno privlačnost, uporabnikom pa namenili tudi nekaj tehnološko zanimivih rešitev. Na primer »Smartphone« v vlogi ključa, prikazovalnika delovanja motorja in srednje nadzorne enote.
Čeprav pri Miniju poudarjajo, da bodo v Parizu na ogled prototipi, pa njihovi praktični preizkusi že potekajo in verjetno jih bo slej ko prej mogoče videti tudi v prodajnih salonih.
Po prihodu v salone bo tudi jasno, koliko domiselnih rešitev pri prototipih bo izvedbeno in finančno prenesla serijska različica. Električni pogon je nedvomno odlična rešitev, ki potrjuje usmeritev znamke k iskanju boljših in predvsem do okolja prijaznejših načinov zagotavljanja mobilnosti. Do uporabnika prijazen je tudi način polnjenja baterij s kablom, priročno skritim v skuterju.
Zanimiva pa je tudi nova vloga prenosnega telefona, ki nadomešča klasični ključ, nadzoruje delovanje motorja, obenem pa uporabniku omogoča izkoriščanje vseh drugih dodatnih funkcij, kot sta navigacija in predvajanje glasbe. Slednjo bodo lahko uporabniki poslušali prek slušalk, vgrajenih v čelado, v kateri je tudi mikrofon, namenjen pogovoru po telefonu. Povsem trendovsko pa bodo lahko uporabniki na zemljevidu sledili tudi svoje prijatelje s podobno tehnologijo in jih povabili na vožnjo v družbi.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Mini
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje