posebnost merive, na prvi pogled še ni jasno, je pa jasno takoj, ko se odločimo vstopiti v potniško kabino.
Takrat zagledamo kljuki bočnih vrat nenavadno skupaj, in ko se odločimo odpreti zadnja, se razkrije merivina najbolj očitna posebnost v podobi vrat s tečaji »za vrati« v vsej svoji veličini.
Nekateri avtomobilski zgodovinarji jih sicer nič kaj prijazno kličejo samomorilska vrata - takšen vzdevek so dobila po številnih nesrečah, ko so potniki v starodavnih limuzinah želeli kar med vožnjo zapreti po pomoti odprta vrata in pri tem nesrečno padli iz avtomobila.
Bočna krilna vrata za večje udobje
Danes strahu, da bi se vrata sama od sebe med vožnjo odprla, vsaj upamo, ni. So pa razprave za takšno odpiranje vrat in proti temu. Gotovo bodo najbolj všeč družinam z majhnimi otroki, saj jih je tako enostavneje pripeti v sedež, in mali navihanec tako tudi ne more pobegniti iz avta na cesto mimo vas. Ker se vrata odpirajo skoraj pod pravim kotom, je tudi vstopanje izredno enostavno, to bo všeč še zlasti starejšim, na ozkih parkiriščih pa potniki vseeno ne bodo mogli hkrati izstopiti.
Prostorsko spogledovanje z višjim razredom
Avtomobil naj bi spadal med majhne enoprostorske avtomobile, a njegove zunanje mere so tolikšne, da meriva štrene meša tudi razredu višje. Večje mere so všeč potnikom, sedi se odlično, sploh potnika na zadnjih sedežih sta deležna izrednega udobja, podkrepljenega s panoramskim pogledom na okolico. Mnogo je odlagališč in lahko jih po svoje razporejamo, povečujemo, razmejujemo, a pogrešamo kakšen večji predalček, vsi so razmeroma majhni. In čeprav meriva ponuja številne možnosti glede prilagajanja razporeditve sedežev, je namenjena družinam z dvema otrokoma. Seveda, za večje družine ima Opel zafiro in vivara.
S prenovo je meriva dobila nekaj drobnih popravkov, tudi napredni multimedijski sistem, ki je v celoti preveden v slovenščino, in to slovnično pravilneje, kot smo vajeni v podobnih napravah. A glavna novost ob prenovi so novi motorji. Tokrat govorimo o povsem novi družini dizelskih motorjev prostornine 1,6 litra. So čistejši in predvsem bolj uglajeni, tek motorja je veliko bolj miren, vse je veliko tišje, ne moremo pa poročati o kaki občutni izboljšavi glede porabe goriva. 6,1 litra za sto kilometrov v današnjih časih dosegajo že skoraj tudi bencinsko gnani avtomobili, dizli bi morali biti še varčnejši. Verjetno je to posledica merivine relativno visoke mase.
Opel meriva 1,6 CDTI | |
Avtomobilski razred | Srednji razred |
Dolžina | 4,30 m |
Medosna razdalja | 2,64 m |
Višina | 1,61 m |
Širina | 1,91 m |
Masa | 1518 kg |
Prtljažnik | 400 l |
Motor: | 4-valjni bencinski |
Prostornina: | 1598 cm3 |
Najvišja moč: | 100 kW pri 3500-4000 vrt/min |
Največji navor: | 320 Nm pri 2000 vrt/min |
Menjalnik: | 6-stopenjski ročni |
Emisije CO2: | 114 g/km |
Testna poraba: | 6,1 l/100 km |
Rezervoar | 54 l |
Osnovna cena: | 18.498 EUR |
Cena s priporočeno opremo: | 19.648 EUR |
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto | 386 EUR / mesec |
|
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje