Ferrarija california, ki je bil eden najatraktivnejših športnikov v Parizu, poganja osemvaljni motor s 320 kilovati. Novi california od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot štirih sekundah.
Danes se končuje pariški avtosalon, ki letos praznuje prav posebno, 110. obletnico. Za konec nekaj fotografij "pariških" športnikov.
19. oktober 2008 ob 14.55
Pariz/Ljubljana - MMC RTV SLO
Ferrarija california, ki je bil eden najatraktivnejših športnikov v Parizu, poganja osemvaljni motor s 320 kilovati. Novi california od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot štirih sekundah. Foto:
Oglas
Letošnji avtosalon v francoski prestolnici je ljubiteljem avtomobilizma postregel s številnimi novostmi, o katerih smo že poročali.
19. oktobra prizorišče na Porte de Versaillesu zapira svoja vrata. Pariz bo avtosalon znova gostil čez dve leti, prihodnje leto je jesenski termin namreč rezerviran za Frankfurt, še eno pomembno prizorišče avtomobilskih novosti.
V spodnji fotogaleriji vam za konec ponujamo nekaj športnih avtomobilov, vsekakor vrednih ogleda. Za svojega najljubšega lahko glasujete tudi v anketi na avtomobilističnem portalu.
J. S.
Golfa GTI poganja dvolitrski motor TSI z neposrednim vbrizgom goriva. Motor ima 155 kW (210 KM) moči, kar je deset kilovatov več od predhodnika. Foto: EPA
McLarnov roadster poganja 5,5-litrski osemvaljni motor AMG, ki proizvede 478 kilovatov moči (650 KM). Kazalec na merilniku hitrosti se do oznake 100 km/h premakne v 3,7 sekunde, zadnja vrednost, pri kateri se ustavi, pa je 334 km/h. Foto: EPA
Športnega focusa poganja 2,5-litrski motor, ki razvije skoraj 300 konjev (220 kilovatov), ki focusa do stotice poženejo v manj kot šestih sekundah. Končna hitrost tega focusa naj bi bila višja od 240 km/h.
Bugatti veyron 16.4 je verjetno najhitrejši avtomobil v Parizu. Poganja ga 8-litrski motor W16, ki razvije neverjetnih 746 kilovatov (oz. 1.001 KM!) moči. Končna hitrost pa je nekaj več kot 400 km/h. Foto: EPA
Lotus evora ima vgrajen Toyotin 3,5-litrski šestvaljni motor, ki so ga nekoliko nadgradili. Zmore 205 kW (276 KM). Foto: EPA
Lado revolution poganja Renaultov dvolitrski motor, ki razvije 182 kilovatov (145 KM) moči. V drugi različici pa Nissanov 3,7-litrski šestvaljnik, ki se lahko pohvali s 261 kW (350 KM). Foto: EPA
Renault megane trophy ima 3,5-litrski V6-motor z največjo močjo 270 kilovatov (360 KM).
Za konec še avtomobil, o katerem smo na naših straneh že pisali. Najnovejšega lamborghinija v osnovi poganja 4-litrski osemvaljnik z močjo okoli 370 kilovatov (500 konjev). Foto: EPA
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje