Med stavko policijskih sindikatov leta 2016 se je namreč v Sloveniji precej poslabšalo stanje na področju prometne varnosti. V času polnega razmaha stavke v prvi polovici leta je na naših cestah umrlo 17 odstotkov oziroma 14 ljudi več kot v enakem obdobju 2015. Za 27 odstotkov se je povečalo tudi število nesreč s smrtnim izidom, pri katerih je bil glavni vzrok vinjenost povzročiteljev. To je seveda imelo hude psihološke posledice tudi za njihove družinske člane in širšo okolico, kar so zaznali tudi v Zavodu Vozim, nevladni organizaciji, ki se ukvarja z vnovičnim vključevanjem žrtev prometnih nesreč v družbo in preventivo v cestnem prometu.
Ukrepati je treba takoj
David Razboršek je v pismu zapisal: "Vsi navedeni podatki kažejo na dejstvo, da zmanjšana prisotnost policistov na terenu pomeni zmanjšanje varnosti v cestnem prometu. Zato apeliramo na vse prisotne pri pogajanjih o stavkovnih zahtevah, da nemudoma najdejo rešitev, in tako v najkrajšem času končajo stavko. Poleg učinkovitih preventivnih aktivnosti je nujno potrebna tudi kurativa s strani policije."
Andrej Brglez pa je dodal: "Policisti nosijo enega najpomembnejših stebrov za našo varnost, to je jasno vsem. Nisem pa prepričan, da je vsem jasno, kaj to v resnici pomeni. V dneh, ko med volitvami izrečene obljube o drugačnem razumevanju stisk državljanov še niso šle v pozabo, lahko samo upamo, da bodo vladni pogajalci našli ne le posluh, ampak tudi modrost in treznost, s katero bodo dokazali, da razumejo, kakšno ceno ima naša varnost."
Oba tudi poudarjata, da je za učinkovito delo policije treba zagotoviti dovolj finančnih sredstev, da bodo lahko ustrezno okrepili in opremili svoje kadre. Slovensko vlado in sindikate tudi pozivajo, naj najdejo skupni jezik in v dialogu poiščejo takojšnjo rešitev težav, saj se leto 2016 v prometu ne bi smelo ponoviti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje