Opel z novim modelom najavlja velik korak v prihodnost. Pri nemškem izdelovalcu pravijo, da avtomobil odlikujejo tehnološki in oblikovalski standardi, značilni za Opel in tudi druge vodilne izdelovalce.
"Pri novi insignii je največ pozornosti namenjeno tehnologiji pogonskega sistema, varnosti ter usklajenosti voznika in avtomobila. Insignijeni udobnosti in prijaznosti do okolja ne morejo konkurirati niti mnogo dražji modeli," je dejal glavni direktor za marketing General Motorsa (GM) za Evropo Alain Visser. Ta je dodal, da želi Opel nuditi napredno tehnologijo večjemu številu kupcev, in ne samo tistim z debelejšo denarnico.
Nemški izdelovalec, ki je pod okriljem ameriškega GM-ja vleče nove smernice tudi v oblikovanju. "Natančnejši pogled na naš revolucionarni koncept GTC daje odličen vpogled v vznemirljivost novih Oplovih oblikovalskih smeri."
Štiri- ali petsedežnik
Opel je osnovo insignie predstavil na avtosalonu v Frankfurtu leta 2003. Avtomobil se je takrat predstavil s sistemom Flex7, saj je insignia lahko štirisedežnik ali pa športni petsedeženik. Zadaj sta namreč lahko samo dva sedeža, s pritiskom na gumb pa se peti sedež "vrine" med druga dva. Če peti sedež ostane v ozadju, potnikoma na zadnjih sedežih ne bo dolgčas. Prostor med sedežem, ki je opremljen z usnjem in ebenovino, so oblikovalci opremili z DVD-predvajalnikom, s prostorom za dve steklenici šampanjca in predalom za cigare.
Osnova insignie je bila opremljena z V8 motorjem, ki je imel hitrost omejeno na 250 km/h, do 100 km/h pa je pospešil v manj kot šestih sekundah.
Novo insignio bodo izdelovali v matični tovarni v Rüsselsheimu, ki je eden najmodernejših proizvodnih obratov za avtomobile na svetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje